Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2019 12:30 - Различни от еднаквите
Автор: bumerang Категория: Други   
Прочетен: 1231 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 29.10.2019 14:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Всеки човек е различен. Еднаквостта свършва до белезите, които определят новороденото като човешко същество с обичайните за човека външни белези. И всички новородени са еднакво невинни. Но в общество на еднакви някои от тях постепенно осъзнават, че са много различни от другите. Имат право на живот както всяко човешко същество от еднаквите и нямат вина за това, че са родени такива, каквито са. Дали могат да го променят? Някои могат и да опитат. Но всяка промяна ще бъде насилие над съществото им. Носят си това невидимо с просто око клеймо цял живот. По-точно то е видимо, но с много просто око. Онова, за което еднаквостта е много по-важна от човешката същност.              

Даже и разликите на различните са различни - етноси, раси, сексуална ориентация. Просто да се сбърка човек кого повече да мрази.      
         
Ама все пак да започнем от най-различните. В свят, създаден от мъже и жени и за мъже и жени, те са нещо нещо необичайно. Нито точно едното, нито точно другото. Така ги е създало естеството - женско съзнание и сексуалност в тяло на мъж и мъжко съзнание и сексуалност в тяло на жена. Затова тях ги привличат еднаквите на тях по полови белези, което е различно от нормалното отношение между мъж и жена. Ако естеството е създадено от Бог, значи така ги е създал той. Те са някаква грешка в биологията, случайност в съчетанието на гени, хромозоми и на всичко, от което зависи тяхната сексуалност, която е противоположна, обратна на половите им белези. Но нали пък казват, че другото име на случайността е Бог. Каква е неговата промисъл няма как да знаем. В по-голямата си част обществото ги отхвърля, не ги приема, присмива се, хвърля по тях думи, а те тежат, обиждат, нараняват душите им. Много често не ги приемат и техните собствени родители, които са ги създали такива, каквито са, но се срамуват от тях.                
Има и други различни. Родени са и живеят по една или друга причина в общност или раса, различни от ония на техните родители. Те нямат вина за това и не могат да го променят. В обществото на своя етнос те не биха били различни. Ама кой го интересува. Те са сред еднаквите.    
         
 Има еднакви хора, които не обичат различните от тях. Но пък обичат да мразят. И така малкото, невинно дете, не разбиращо какво и защо, понася тежестта на клеймото "различен". Понася тежестта на "вината" за цвета на кожата си, за предателството на Юда, за богатството на Ротшилд и Рокфелер, за революции и войни, за кражбите и мързела на праотците и съседите си, за това че харесва подобни на него, а не други. С една дума понася тежестта на предубедеността на обичащите да мразят. Ежедневно то е мразено, отхвърляно, отблъсквано, че и наказвано, бито за своето различие. Как се расте така? Как се живее така? Колко сила трябва да имаш, за да го понесеш? За да не отвърнеш със същото? За да не станеш чудовище, което мрази, което наказва, бие, убива? Кого го интересува? Не и онези, които държат на еднаквостта. Те са еднакви чудовища, които обичат да мразят. И създават други чудовища. Те сега ще ме посочат с пръст, ще кажат, че съм джендър, че обичам циганите, евреите (от които 120% били ненормални),  африканците, папуасите, ескимосите и изобщо всички, които трябва да бъдат мразени, защото не са като тях. Не бе, еднакви. За ваш ужас и аз съм различна. Но не съм джендър, циганка, еврейка или папуаска. Различна съм от вас, безпричинно мразещите, предубедените. Не ги обичам, аз не съм за безусловната любов. Чак толкова съвършена не съм.  Но на света освен любов и омраза, има и други отношения. Има търпимост към подобни различия, безразличие ако щете - изберете си. И не мразя никого, докато нямам причина за това. Слушам думите им, гледам делата им. Не слагам всички под един знаменател, защото мнозинство не значи всички. Разликата са изключенията от правилото. Дайте им шанс. Защото всеки е невинен до доказване на противното и не е длъжен да носи тежестта на чужди вини, нито да отговаря за тях пред никой съд. Даже пред вашия. Пред мен също. Защото аз не желая да живея в свят на чудовища, нито да създавам такива.              

Ако все пак някога някъде срещнете някой различен, който е успял да остане добър човек  въпреки усилията  на  мразещите, то си дайте сметка, че той има сила, душевна сила, дух, каквито не сте и сънували. Защото успява да живее някак сред онези, които го мразят без да ги наранява. И има стойност по-висока от вашата. 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ))) мдаам..още един..паразит..на гърба ми..
27.10.2019 14:47

Не ги обичам, аз не съм за безусловната любов. Чак толкова съвършена не съм.
Но на света освен любов и омраза, има и други отношения. Има търпимост към подобни различия, безразличие ако щете - изберете си.

що не коментваш при мен, очудно..нагло, тъмно светло..
черно..карандилско и..хЯмболско,100год...М?
и що си пак анонимно..мАйно?
цитирай
2. bumerang - Аз на твоя гръб!!! )))
28.10.2019 17:04
Я не ме разсмивай! А при теб коментирах - още не съм видяла дали си публикувала коментара ми, но ми е все едно. Призивите за безусловна любов съм чувала и коментирала на друго място точно преди 100г. И аз призовах тях да ме обичат безусловно, ама нещо се умълчаха. ))) Явно имаха условие: да ги обичам безусловно. ))) А ти, съвършената, защо не ме обичаш безусловно?))) Май и доста други не обичаш безусловно. :-)

Пп:
В Ямбол не съм ходила никога и не познавам хора от там. Много си ми смешна. )))
А дали съм и ще бъда, и защо анонимна, си е моя, не твоя работа!!! Има достатъчно хора, които знаят коя съм. Повече отколкото ми се иска.
цитирай
3. bumerang - Г-н (г-жо) Тролев/а,
29.10.2019 14:20
Изтрих коментара ти, защото той не касаеше постинга ми. Не сте го разбрал - в него не става въпрос за чукане, а за човещина.
цитирай
4. eva666 - дали, остана друг луд като теб/и мен/ да трака още..тук..
31.10.2019 18:43
. bumerang - Аз на твоя гръб!!! )))

само като ти погледна вездесъщото...!!!))))
маниера ,Темите, локумите, коменти, и Тъпо измисленият Светло-черен ник...
ее..няма как да те объркам..
ти си..100% нещастна жено...
и даже знам, защо..разбирам те, затова и ти пиша..

ноо, за Бога, не можеш да избягаш от себе си
/ казваше мама...
жалка преструвана...
толкозз я разбираш и Книгата../ 80% от хората са като теб,зомбирани в думите
безусловна Любов, повтарям ,означава...ДА бъдеш Свободен, без условия
да обичаш..някого, или..нещо.., а ,не да обичаш..всички..!! разбираш ли това ?
ти ,можеш да пишеш добре,, чела си, личи.....
защото, така и така, нишо др не правиш...самотна кукувица
жалко за теб...даа, жал ми е!! и, това е..любов..
цитирай
5. bumerang - Юлия,
01.11.2019 12:34
Безусловната любов е Божествената любов към всички хора. Еднакво. Без условие, включително и към враговете си. Без условия! Знаеш едната буза, па другата буза и т.нт. до Голгота. Това в живота го постигат само майките. И то не всички. И много, много малко хора. Затова ми е смешно, когато някои пишат глупости. И мен ме насочиха към нея. :-) И ми е смешно, че отново чета за нея.
Получи се така: Едно лице, чиято същност не познавам, ме посъветва да обичам някого, който даже не знаех кой е. И то тук, в тъмното, сред хиляди маски. И да не поставям условия? Че какво е любов без взаимност? Аз веднъж го направих. Стига ми. Затова съм сама, според тебе, но не съм. С деца и внуци съм. От това по-хубава няма, мила пеперутке. Когато остана сама, ще си потърся другарче, но не безусловно. Ако не го открия, ще си остана сама. Няма да съм нито първата, нито последната. А ти обичай както искаш и прави секс както искаш, то и глухите чуха как го правиш и не знам защо мислиш, че е нужно да го знаем всички. :-) Виждам, че сега от Калигула май си се прехвърлила на Марк Антоний и много успешно ги съчетаваш с Атила и ИДИЛ. :-) Успех!

Пп:
А ти защо така се дразнишш точно от моята самота? Да не би според твоята Книга и тя да е грях?
цитирай
6. eva666 - здр Светле...черно бяла...
03.11.2019 19:13
за Бога, коя съм аз, за да ти налагам избор...
аз също съм Сама, имах много натоварен живот, сега си почивам, творя@
и, така ми е кефф!! така, че стой си...
не тук ,е нашият спор..А за измамата, маската, лъжата...
пред всички, и даже пред себе си.../аз не съм ..вярваща..
не така, аз разбирам..безусловната любов..
нооо, казах, аз не съм..като нормалните...
за секса, и позите и закачките, би следвало, да правиш разграничение..
аз съм писател, философ.. драматург, мила..)
Благодаря ти!...радвай се на внуците, и аз така....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bumerang
Категория: Други
Прочетен: 316096
Постинги: 203
Коментари: 290
Гласове: 542
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031