Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2018 15:18 - Снимки и спомени от моето мини околосветско
Автор: balebalev Категория: Други   
Прочетен: 9974 Коментари: 29 Гласове:
12

Последна промяна: 06.01.2018 15:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
2017-та ми беше най-сполучливата година в пътешественическо отношение. През април ходих до Флорида. Май месец обикаляхме в Руанда и Уганда. Лятото бях в Прага, а през ноември и декември направих самостоятелно мини околосветско пътешествие. Към това мога да прибавя 6 прибирания до България и многократни еднодневни екскурзии до Полша. В България, освен София, посетих Варна, Хасково и Бистрица. Ходих и до Сърбия - Пирот.

Ето малко снимки от околосветското:

1. Всичко започна в една мрачна и дъждовна сутрин, на летище Шьонефелд
image


2. Първият полет беше до Осло, Норвегия
image
В Осло видях тая странна сграда

image
Изпиках се в едни норвежки храсталаци,

настана вечер и аз се прибрах на летището, да си чакам следващия полет.
image



3. Лос Анджелес
image
В Лос Анджелес пристигнах каталясал от 12-часовия полет.

Там гостувах на една приятелка, която има луксозна кола и луксозна къща в Санта Моника. Тя ме сложи в колата и ми показа всичките забележителности. Малибу, Венис Бийч (кварталът, в който е отраснал Джим Морисън), Холивуд, Бевърли Хилс, Бел Еър, Мълхоланд Драйв... всичко възможно. Бяхме и на баскетбол. Ходихме една вечер и до Лонг Бийч, да се запознаем с един много готин човек - Фори Караджов.

image
В Лонг Бийч Фори ни заведе в ресторанта The Social List, където аз се наливах с бира и текила. Имахме късмет и с драматичен залез.

image
Популярен баир в Ел Ей

image
Санта Моника

image
Родео Драйв

4. Фиджи

Полетът от Ел Ей до Фиджи беше също 12 часа. Фиджи е островна държава, която се намира в Южния Пасифик, между Хаваи и Австралия.

image
Остров Мана

Остров Мана не беше голям и го обиколих пеша за два дена. Лепна ми се и едно куче, което стана мое, но после ми избяга. Въобще, на Фиджи гъмжи от райски гледки, като от пощенските картички и календарите.

image
Дясното куче е мое, а другото е навлек

Ето още няколко снимки от островите, които посетих:
image

image

image

image

image

image

image

image

image


На Фиджи беше красиво, обаче адски скъпо. Само бутилка бира в супермаркета струваше около 8 лева. А аз пия поне по десетина на ден. Че и в кръчми.

image
Фиджийските кинти, които свършват за секунди

А хората колко бяха грозни, не мога да ги опиша. Те са смеска между меланезийци и полинезийци - истински човекоядци.

image

image
А това са едни типчета в столицата Сува, които ме закачат нещо. Там, в хотела ми казаха, че кварталът е опасен и задължително да се прибера с такси. Аз веднага си оставих парите, документите и апарата в хотела и обиколих пеша целия опасен квартал, посред нощ. Никой не ме преби и уби. Обаче някакви групи пияни типчета ме зазяпваха и бая качих адреналина. Което беше и целта на упражнението де. :)))


Намерих си и фиджийски приятел - Мозес или Мойси (те имат по две имена - английско и фиджийско). Жена му е от Нова Зеландия и е половин бяла и половин маорка. Та, с Мойси се наливахме като луди по цяла нощ, той ми свири реге на китарата и ме черпи коз. Фиджийският коз впрочем е чук.

image
Мойси

image
Мойси много ме хареса. Непрекъснато ме прегръщаше и казваше, че ше ме застреля... хахаха. :)))

5. Хонконг

Тоя полет не беше 12 часа, а 13. Направо ми изтръпна задникът.

А в Хонконг бях 2011-та за 15 дена и го знам наизуст. Там пиех по цяла нощ на тротоара на Моди Роуд, с кенийската проститутка Мария. Какво ли прави тая жена сега?!

Веднага отидох на Моди Роуд и там се запознах с Ибрахим от Нигер. Нямал паспорт и спял на улицата. Много готин и ерудиран тъжен човек. С хубав, заразителен смях.

image
Ибрахим от Нигер

image
Виктория харбър

image

image

image
А това са едни симпатични лелки, които грилваха на остров Cheung Chau. Седнах и пих бира с тях, обаче те не знаеха ни дума английски и само се хлиехме малоумно. :)

image

image
Двуетажните трамвайчета на остров Хонконг. Няма никъде другаде по света такива.

image
Будни млади китайци - бъдещето на планетата

В Хонконг се настаних в любимия ми Каулуун, в Монгкок. Там висях вечер обикновено на стълбичките пред един мол, където пиех бира и слушах музика. Охраната не ми се караше, а имаше и свободен интернет. Много ме изкефиха младите китайци. баси, колко са отворени. А и са големи хубавици китайките. Около моя хотел беше пълно с долнопробни китайски бардаци и една вечер, в нетрезво състояние, влязох в един. Посрещна ме сводник, който беше целия татуиран и мускулест, пушеше цигара и приличаше на Брус Ли. Доведе ми някаква изрусена мангалка, сякаш от Централна гара. На всичкото отгоре се оказа, и че не ми стигат парите. Цената в ценоразписа била без ДДС... хаха. Тогава мангалката и Брус Ли се разяриха и ме изпъдиха от бардака, с крясъци и обиди на китайски. Аахахаха... велико беше. :)

6. Япония

От Хонконг летях за Токио. Япония е много модерна. Всичко светка и мига, за всичко има машинки и всичко гъмжи от копчета. Хората се кланят непрекъснато.

image
Японска бабушка

image
Модерна улица

image
Чейндж-бюро

image
Йени

image
Контражурна японка бута количка

image
Земи тая машинка

image
Куклуксклановска сватба

image
По едно време стана буреносно и запраска порой. С японците търчахме рамо до рамо, да се скрием под една спирка на рейса. За щастие се изваля набързо и после пак грейна.

image
Риба на скара

В Япония спах в така наречените капсула-хотел. Лягаш в нещо като барокамера, а вътре има контакт, климатик и копчета. Много е яко. По едно време ми се допика зверски (бях пил бира целия ден) и ходих до кенефа. Клозетната чиния нещо не ме хареса, избръмча и се затвори. Аз едвам издържах и натисках трескаво всичките копчета. Кенефът обаче не благоволи да се отвори. Накрая се наложи да отворя капака със сила, при което от механизмите се чу много неприятно хрущене. Тръгнали те с бай ти Ганя да се ебават. :)))

7. Южна Корея

От Токио имах нощен полет за Сеул. Хареса ми много - сякаш си в Банско. Имаше обаче и дворци, и модерни сгради, и старинно селище, а и нещо като бутафорен Царевец. Царевец беше в района Донгдемон.

image
Това ми е най-хубавата снимка от Корея

image
Корейски мангизи с брадати чичаци

image
Млади корейци с носии и гуменки

image
Носиите на корейките доста ме учудиха. Татарски едни такива.

image
В древното селище, което забравих как се казва,
се запознах със симпатична корейка. После, съвсем
случайно, се видяхме на съвсем друго място.

image
Пак в древното селище

В това селище, между другото, така ме преряза стомахът, че трябваше по спешност да се изсера в един битов ресторант. Това е щото смесих бира и пирожки с месо и ориз, които си купих от една сергия.

image
Тука някаква интересна сцена пак

image
А това са кинаджии, които снимат филм. Сцената беше как двойка гаджета се карат и накрая момчето си тръгва сърдито. Помолиха ме да зачакам, докато снимат, а после ми се кланяха за проявеното разбиране. :)

image
Смяната на почетния караул пред двореца

image
Гвардеец си прави селфи

image
Модерна Корея

8. Тайланд

Последната спирка от моето мини околосветско пътешествие беше Тайланд. В Тайланд не бях ходил от 12 години и ми беше много интересно как ще ми се стори. Банкок си беше същата лудница. Успях да намеря тогавашната ни квартира и изпитах силно вълнение. Веднага се свързах с Петър да го развълнувам и него. :)

image
Тука ми е махленската спирка на метрото

image
Храм

image
Тайландска баба си реже ноктите

Аз бях тоя път в Пат Понг и ходих пеша чак до Каосан, да търся бившата квартира и любимата ни кръчма.

image
Любим Каосан

На Каосан изпих няколко ледени бири, че беше адска жега. После намерих квартирата. Кръчмата обаче беше изчезнала. Показах на местните снимката, дето сме двамата с кръчмарката и питах знаят ли нещо за нея. Познаха я, но казаха, че от близо 10 години не е вече там. Много странно ми стана. Все едно съм в някакъв филм.

На път към къщи седнах в някаква долна кръчма из малките улички, уж да изпия една последна бира. там обаче се запознах с един много як сърбин, който е живял по целия свят, а сега е канадски пенсионер в Чанг Май, в северен Тайланд.

image
Със сърбина изпихме всичката бира в долната кръчма

През цялото време разговаряхме само на сръбски. Той ме похвали, че се справям добре с падежите. Съответно, всяка втора реплика му беше: "Пичку им йебем педерску!"... хаха. Даде ми и много хубави практически съвети. Благодарение на тях впоследствие ми се случи и романтична история, в която обаче имаше и тъжен елемент. Прибрах се мъртвопиян с тук-тук.

image
Тук-туци

image
Река Чао Прая

image
Гиздава лелка си е лекьосала ризката

image
Риба на скара

image
Нали бях в Пат Понг - точно до хотела имаше студио за масаж на тестиси. Нямаха много клиенти обаче и момичетата по цял ден висяха отпред, седнали на тротоара.

image
Банкокски трафик

А в хотела пък се запознах с едни поляци, дето посещават любимия ми ресторант в Шчечин. Един на баира, с тераса, който има огромна пластмасова акула пред вратата, а кенефите са като корабни каюти. Поляците ми се изкефиха и на тръгване ми завещаха бая солидно количество трева.

image
Един ден, след разходката, открих завещанието на
поляците, грижливо затъкнато на вратата ми. :)

Вечерта отпрасках един джойнт и ходих да обикалям улиците, за да се кефя на безумието на нощен банкок.

image
Кефя се на безумието на нощен Банкок


9. Берлин

С директен полет от Банкок до Берлин затвотих пълно кръгче около майката Земя. Като цяло съм много доволен от екскурзията. Всичко ми хареса - радвал съм се като дете на всяка нова гледка и запознанство.

Това обаче беше поредното потвърждение за мене, че от Южна Индия по-хубаво няма. Да е живот и здраве, искам март да ида до там. Да летя отново с моторетката по червените прашни пътища на Махаращра. :))



























Гласувай:
14



1. saankii - super si,bat bale!
06.01.2018 16:01
:))))
prost!!
цитирай
2. balebalev - Кой е прост, бе? А за много години! ...
06.01.2018 16:06
Кой е прост, бе? А за много години! :)
цитирай
3. germantiger - да си жив и здрав
06.01.2018 22:44
Не й обръщай внимание

тя има пичка - ТЕРЛИК, а още нямало корекции за терлици, само за цици и тя е бясна

бале, като ти гледах постинга си казах - бактибале ПОСТАНОВКАТА, има някои разлики в "блендата" на някои фотоси, не е проблем да се сложиш и ти

НО - ти си бале и си пич - радвам се на хора като теб - пич си и не е постановка!

сега очаквай бол българи да ти завидят и да те оплюят или подминат с мълчание
цитирай
4. balebalev - Не й обръщай внимание тя има ...
06.01.2018 22:48
germantiger написа:
Не й обръщай внимание

тя има пичка - ТЕРЛИК, а още нямало корекции за терлици, само за цици и тя е бясна

бале, като ти гледах постинга си казах - бактибале ПОСТАНОВКАТА, има някои разлики в "блендата" на някои фотоси, не е проблем да се сложиш и ти

НО - ти си бале и си пич - радвам се на хора като теб - пич си и не е постановка!

сега очаквай бол българи да ти завидят и да те оплюят или подминат с мълчание


Коя е тя? Какви са тия малоумия?! Бленди, терлици... нищо не чатнах.
цитирай
5. germantiger - ...
06.01.2018 22:50
остави ги тяи работи за терлиците, не ги чатваш щото са за жени тия неща ;)

защо си сам на фотосите, жената къде е или не я показваш в блога

на мъж като теб желая и достойна мадама
цитирай
6. germantiger - +
06.01.2018 22:51
а про по поляците са шумни, нагли шовинисти

хубаво е поляците да бъдат по-често бити, лично съм го правил

най-шумни са полските шлюхи по австрийските алпи

лека вечер

ПС
поляци се бият не сам, а с компания
ходят на тумби, по един са вече като са препили
дееба поляците ви, полякините още повече
цитирай
7. balebalev - остави ги тяи работи за терлиците, ...
06.01.2018 23:09
germantiger написа:
остави ги тяи работи за терлиците, не ги чатваш щото са за жени тия неща ;)

защо си сам на фотосите, жената къде е или не я показваш в блога

на мъж като теб желая и достойна мадама


Пътувах сам. А за терлиците има интересна история, във връзка с една снимка, където седя на диван, а до мене има плетени терлици. Тогава всички хейтъри ме емнаха колко съм долен. Те са над терлиците явно... хаха. А един приятел ми изплете адски терлици с подсилени подметки, които ползвам и до днес. :)))
цитирай
8. pompadurkabezsutien - Е това е сега постинг! И трябва да е ...
06.01.2018 23:09
Е това е сега постинг!
И трябва да е на върха!
Бале, велик си!
цитирай
9. balebalev - а про по поляците са шумни, нагли ...
06.01.2018 23:11
germantiger написа:
а про по поляците са шумни, нагли шовинисти

хубаво е поляците да бъдат по-често бити, лично съм го правил

най-шумни са полските шлюхи по австрийските алпи

лека вечер

ПС
поляци се бият не сам, а с компания
ходят на тумби, по един са вече като са препили
дееба поляците ви, полякините още повече


Има и готини поляци. Вярно, и на мене повечето ми приличат на пияни мужици, обаче свестните са много свестни. Тия от Банкок бяха двойка страшни симпатяги. А и в работата имам един колега - Марчин, който е идеален. Познавам и още един дебел Марчин, който пие по шише водка и се качва на колата. Все едно гледаш барон Мюнхаузен. :)))
цитирай
10. balebalev - Е това е сега постинг! И трябва да е ...
06.01.2018 23:12
анонимен написа:
Е това е сега постинг!
И трябва да е на върха!
Бале, велик си!


Мерси! Добре че някой го напомпа с фалшиви прочити, та да се появи на първа страница... хаха. :)
цитирай
11. pompadurkabezsutien - Бале, като ходиш пак във Фиджи, в...
06.01.2018 23:29
Бале, като ходиш пак във Фиджи, вземи Весето!
Фотосесията й оттам ще бъде неотразима!

Ти духовидец ли си?
Защото аз съм духовидка!
цитирай
12. balebalev - Бале, като ходиш пак във Фиджи, в...
06.01.2018 23:40
анонимен написа:
Бале, като ходиш пак във Фиджи, вземи Весето!
Фотосесията й оттам ще бъде неотразима!

Ти духовидец ли си?
Защото аз съм духовидка!


Коя е Весето? По мое време тука звездата се казваше Гинка от Ловеч. И не беше духовидка, а селска пръчка.
цитирай
13. barin - Здравей, balebalev. Интересна ...
07.01.2018 07:17
Здравей, balebalev. Интересна обиколка из много страни. Все пак в Уганда и Руанда малко хора са ходили. Те са вътрешни страни и затова няма голяма посещаемост, докато в крайбрежните в Африка моите съвипусници от ВВМУ капитани и механици ходят.
Поздрави!
цитирай
14. pompadurkabezsutien - Лошо, че не знаеш коя е Весето. Не е ...
07.01.2018 08:12
Лошо, че не знаеш коя е Весето.
Не е жена, а мечта.
Всеки ден обогатява блога с присъствието си.Запознава ни със всеки сантиметър от дома и градинката си, снима всичко и ни го праща.
Тя просто се е сраснала с тоя блог и не може да диша без него.
Каквото и да стане с нея, примерно - да пръцне, и тя ни го споделя.
Феноменална е.
И красива, не като оная баба Гина.
цитирай
15. milady - бале,аз съм Джули, а тоз блогов боклук, дето те налазил, е ГТ..
07.01.2018 09:33
Добре дошъл на вечно младият ни колега Бале Балев
неуморимият Марко Поло

и той ходил по 3 континента,
в корема на майка си..една поп.варненска..кОвра..
инак,и ти си остарял..
важно е..спомени да има..
наздраве,Ивановден е тук..
цитирай
16. poliqor4o - Щом не си посетил Хисаря,
07.01.2018 09:55
околосветската обиколка се обезмисля.
цитирай
17. анонимен - околосветската обиколка се обе...
07.01.2018 10:09
poliqor4o написа:
околосветската обиколка се обезмисля.


Също и Варна.
Бале, много си тъп.


Чу
цитирай
18. yotovaa - Бале,
07.01.2018 10:12
никой още не ти е казал, че си велик, нали :))))))))))))
и не само велик - космополитен :))))))
цитирай
19. balebalev - Здравей, balebalev. Интересна ...
07.01.2018 12:45
barin написа:
Здравей, balebalev. Интересна обиколка из много страни. Все пак в Уганда и Руанда малко хора са ходили. Те са вътрешни страни и затова няма голяма посещаемост, докато в крайбрежните в Африка моите съвипусници от ВВМУ капитани и механици ходят.
Поздрави!


Е, ние видяхме езерото Виктория, което си е като море. А държавите аз ги избрах, защото ми звучаха като да са с по-малко туристи. Така и се оказа. Примерно в Руанда спахме в планината, на 10 километра от границата с ДР Конго. Видяхме там абсолютно автентични села и хора, неразвалени от туристите. Те ни наричат музунгу... хаха. :)))
цитирай
20. balebalev - Лошо, че не знаеш коя е Весето. Не е ...
07.01.2018 12:46
анонимен написа:
Лошо, че не знаеш коя е Весето.
Не е жена, а мечта.
Всеки ден обогатява блога с присъствието си.Запознава ни със всеки сантиметър от дома и градинката си, снима всичко и ни го праща.
Тя просто се е сраснала с тоя блог и не може да диша без него.
Каквото и да стане с нея, примерно - да пръцне, и тя ни го споделя.
Феноменална е.
И красива, не като оная баба Гина.


Няма лошо, намерила си е жената начин да се развлича. А Гинка верно беше адски грозна.
цитирай
21. balebalev - Добре дошъл на вечно младият ни к...
07.01.2018 12:46
milady написа:
Добре дошъл на вечно младият ни колега Бале Балев
неуморимият Марко Поло

и той ходил по 3 континента,
в корема на майка си..една поп.варненска..кОвра..
инак,и ти си остарял..
важно е..спомени да има..
наздраве,Ивановден е тук..


Вземи да си пиеш редовно хапчетата.
цитирай
22. balebalev - Щом не си посетил Хисаря, околос...
07.01.2018 12:47
poliqor4o написа:
Щом не си посетил Хисаря, околосветската обиколка се обезмисля.


Посетих Хасково.
цитирай
23. balebalev - околосветската обиколка се обе...
07.01.2018 12:48
анонимен написа:
poliqor4o написа:
околосветската обиколка се обезмисля.


Също и Варна.
Бале, много си тъп.


Чу


Варна я посетих.
цитирай
24. balebalev - никой още не ти е казал, че си велик, ...
07.01.2018 12:55
анонимен написа:
никой още не ти е казал, че си велик, нали :))))))))))))
и не само велик - космополитен :))))))


Пръждосвай се оттука, троле! В тоя блог коментират само интелигентни посетители.
цитирай
25. milady - хаа, братчет, аз раздавам хапчета, май си вечер надрусан, а сутрин..абстинентен
07.01.2018 14:09
Вземи да си пиеш редовно хапчетата.

многооо тъжнооо, кът катър без история, ще си отидеш
къде е онази..грудка,с помпирите,от Врачанско?
знаем, тук разумните наричат луди,
а, лудите..велики,
вкл и теб, батка..

цитирай
26. mar866 - ...
12.01.2018 11:39
Още една такава година и може да се пенсионираш по летателни часове;)
Предвари ме Дарси едно време и те отмъкна, иначе можеше да си фъъъъъъркаме;)))))
цитирай
27. mar866 - ...
12.01.2018 11:41
balebalev написа:
А един приятел ми изплете адски терлици с подсилени подметки, които ползвам и до днес. :)))

А шапка нямаш ли? Добре ги докарва;)))))
цитирай
28. mar866 - ...
12.01.2018 11:44
Изчетох коментарите. Освен няколкото профила на лудата Юла, другите не ги разпознах. Жалко за сайта...беше добър преди години.
цитирай
29. balebalev - Изчетох коментарите. Освен няк...
14.01.2018 12:15
mar866 написа:
Изчетох коментарите. Освен няколкото профила на лудата Юла, другите не ги разпознах. Жалко за сайта...беше добър преди години.


Трагичен е в момента. Поет до поета, графоман до графомана...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balebalev
Категория: Други
Прочетен: 539154
Постинги: 224
Коментари: 2181
Гласове: 1159
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031